ﭘﯿﺪﺍ ﮐــــــــﺮﺩﻥ ﮐﺴﮯ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ ﺩﻭﺳــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﺨﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮐــــــــﺮﺩﻥ ﮐﺴﮯ ﮐﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﻬﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺳﺨﺘــــــــﻪ
هر جا دلت شکست ,خودت جاروش کن تا هر کسی منت دستتای زخمیشو رو سرت نزاره......
نوشته شده در تاريخ 23 شهريور 1390برچسب:, توسط |

 

به اين مي گن نامه عشقولانه !


 


1- محبت شديدي که صادقانه به تو ابراز ميکردم


 

2-دروغ و بي اساس بود و در حقيقت نفرت من نسبت به تو


3- روز به روز بيشتر مي شود و هر چه بيشتر تو را مي شناسم


4- به پستي و دورويي تو بيشتر پي ميبرم و


5-اين احساس در قلب من قوت ميگيرد که بالاخره روزي بايد


6- از هم جدا شويم و ديگر من به هيچ وجه مايل نيستم که


7- شريک زندگي تو باشم و اگرچه عمر دوستي ما همچون عمر گلهاي بهار کوتاه بود اما


8- توانستم به طبيعت پست و فرومايه تو پي ببرم و


9- بسياري از صفات ناشناخته تو بر من روشن شد و من مطمئنم


10- اين خودخواهي ، حسادت و تنگ نظري تو را هيچ کس نميتواند تحمل کند و با اين

وضع



11- اگر ازدواج ما سر بگيرد ، تمام عمر را



12- به پشيماني و ندامت خواهيم گذراند . بنابراين با جدايي ازهم


13-خوشبخت خواهيم بود و اين را هم بدان که


14- از زدن اين حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش



15
- اين مطالب را از روي عمق احساسم مينويسم و چقدر برايم ناراحت کننده است اگر


16- باز بخواهي در صدد دوستي با من برآيي . بنابراين از تو ميخواهم که


17- جواب مرا ندهي . چون حرفهاي تو تمامش


18- دروغ و تظاهر است و به هيچ وجه نميتوان گفت که داراي کمترين


19- عواطف ، احساسات و حرارت است و به همين سبب تصميم گرفتم براي هميشه


20- تو و يادگار تلخ عشقت را فراموش کنم و نمتوانم قانع شوم که


21- تو را دوست داشته باشم و شريک زندگي تو باشم .


و در آخر اگر مي خواهي ميزان علاقه مرا به خودت بفهمي از مطالب بالا فقط شماره هاي فرد را بخوان(متن هاي آبي را بخون) !!!

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

من هیچوقت نتونستم که کتاب‌هایی درباره فال و پیشگویی و از این چیزا بخونم. چون همیشه معتقد بودم که اینجور کتاب جوری نوشته می‌شن که هر خواننده‌ای بلاخره توشون یک چیز همزاد پندارانه پیدا می‌کنه! مثلا همین دیوان حافظ که باهاش فال می‌گیرن، نشد من یدفعه به هش رجوع کنم و چیزی ازش درنیاد. من مدت‌ها بود که این خصلت رو به کتاب‌های روانشناسی هم تعمیم داده بودم. واسه همین اصلا خوندن اینجور کتاب‌ها پیشم تحریم بود.
تا اینکه یه دوستی (شاید هم دشمن اما عزیز) کتابی از اریک فروم با عنوان "هنر عشق ورزیدن" رو بهم داد. خدا وکیلی دلیل اینکه من این کتاب رو خوندم این بود که پیش این دوست یا دشمن کم نیارم. اولش با اکراه شروع کردم، اما با توجه به اینکه درباره مطالب کتاب تحریک شده بودم، خیلی به سرعت شروع به پیشروی کردم....
 
 
 
متن کامل در ادامه مطلب

من از این تیپ کتاب‌ها اصلا نخوندم، به همون دلیلی که بالا گفتم، پس نمی‌تونم نظر بدم که این کتاب مطالبش از فلان کتاب بهتره یا بدتر، یا اصلا درست یا غلط (اینو که هیچ وقت نمی‌تونم بگم). این کتاب اینجوری شروع می‌شه که اول دلیل عشق رو شرح می‌ده، میگه که دلیل عشق تنها بودن یا جدایی آدم‌هاست و انسان با عشق، حالا به هر چیز مثلا همسر، بچه، خدا و ...، سعی می‌کنه که این تنهایی رو جبران کنه. بعدش می‌ره سراغ مشکلاتی که آدم‌ها با این عشق دارن! (چون من چیز زیادی نمی‌فهمم، اون‌جایی که مرتبط با فکر کردنه، پس درباره این دوبخش که اصل کتابه توضیحی نمی‌دم!) آخر سر هم سراغ تمرین عشق میره!
عدم تکامل عشقی رو در صفحه 120 کتاب شرح داده، (صفحه 120): " اکنون یکی از انواع متداول عشق نوروتیک را بررسی می‌کنیم که در مردانی دیده می‌شود که از نظر تکامل عاطفی هنوز در قید بستگی‌های کودکانه به مادر خود مانده‌اند. ... . این مردان غالبا بسیار مهربان و دلپذیرند، ولی رابطه آنها با معشوق ... سطحی و عاری از مسئولیت است. هدف آنان این است که معشوق باشند نه عاشق. در اینگونه مردان معمولا نوعی تمایلات بیهوده بزرگی و جلال وجود دارد ... . اما بعد از مدتی که زن دیگر طبق انتظارات عجیب و غریب آنها رفتار نمی‌کند تعارضات و آزردگی‌های بسیار در آنان بوجود می‌آید. ... . این مردان اغلب رفتار محبت‌آمیز خود و علاقه به خرسند کردن دیگران را با عشق اصیل اشتباه می‌کنند و به این نتیجه می‌رسند که با آنها ظالمانه رفتار شده است. آنان خود را بهترین عاشق می‌دانند و به تلخی از ناسپاسی معشوق‌های خود گله می‌کنند."
من فکر نمی‌کردم که اینجوری باشم، اما خداوکیلی تمام عوارض گفته شده به وضوح تو من قابل مشاهده است! ایمان ناخردمندانه رو هم تو صفحه 153 آورده:
صفحه 153: "در حالیکه ایمان ناخردمندانه حقیقت پنداشتن چیزی است فقط به خاطر اینکه قدرتی آن را توصیه کرده است یا اکثریت قبولش دارند، ایمان خردمندانه از اعتقادی مستقل سرچشمه می‌گیرد که بر پایه تفکر و مشاهده ثمر بخش استوار است، ولو آنکه مغایر عقیده اکثریت باشد. ... . ایمان داشتن به دیگری یعنی اعتقاد به پایداری و تغییر ناپذیری رویه‌های اساسی وی و به بنیاد شخصیت و عشق او."
البته وقتی که به نظریات دیگران در مورد خودم مراجعه می‌کنم، دیده میشه که همیشه در حال محکوم شدن هستم. مهم این نیست که در چه زمینه‌ای باشه! هر جا که بحث فکری پیش می‌یاد من باید مخالفت کنم! حالا چرا با و جود مخالفت با نظریات همه شامل ایمان نابخردانه میشم؟ چون کارهایی که می‌کنم همون کارهایی که اکثریت می‌کنن (اینجوری میگن)! کارهایی رو می‌کنم که اون قدرته می‌خواد!
خوب اینا مشکلات من بود که از این کتاب و با اولین بار خوندنش برای خودم حالت تو ذوق زن داشت. اما این کتاب یه جاهایش هم بد جوری به مذاق من خوش اومد. مثلا جملات زیر درباره خود مفهوم عشقه!
تو صفحه 41 کتاب داریم: "اگر جزء سوم عشق یعنی احترام وجود نداشته باشد، احساس مسئولیت به آسانی به سلطه‌جویی و میل به تملک دیگری سقوط می‌کند. منظور از احترام ترس و وحشت نیست. بلکه توانایی درک طرف، آنچنان که وی هست و آگاهی از فردیت به‌همتای اوست. احترام یعنی علاقه به این مطلب که دیگری آن طور که هست، باید رشد کند و شکوفا شود. ... . من می‌خواهم معشوقم برای خودش و در راه خودش پرورش یابد و شکوفا شود، نه برای پاسداری من. اگر من شخص دیگری را دوست دارم، با او آنچنان که هست، نه مانند چیزی برای استفاده خودم یا آنچه احتیاجات من طلب می‌کند احساس وحدت می‌کنم."، این پاراگراف انگار داره منو و انتظاراتم رو از معشوق شرح می‌ده! نه اینکه من می‌خوام اون خودش باشه یا من خودم نه، منظورم برداشت منفی از این پاراگرافه! به نظر می‌یاد اون چیزی که تو ذهن من تا حالا بوده منظور منفی این پاراگرافه! فروم در صفحه بعد چنین معشوقی رو "ملک ما" قلمداد می‌کنه.
صفحه 74:‌ "عاشق بودن تنها یک احساس شدید نیست، بلکه تصمیم است، قضاوت است، قول است. اگر عشق فقط یک احساس بود، دیگر پایداری در این قول که همدیگر را تا ابد دوست خواهیم داشت، مفهوم پیدا نمی‌کرد. احساس می‌آید و ممکن است خودبخود زایل شود."
صفحه 78: "همیشه در همه کسانی که قادرند دیگران را دوست بدارند، نوعی عشق به خود نیز وجود دارد."

 

صفحه 129: "حصول عشق واقعی فقط در زمانی امکان دارد که دو نفر از کانون هستی خود با هم گفت و شنود کنند، یعنی هریک بتواند خود را در کانون هستی دیگری درک و تجربه کند. ... . عشقی که بدینگونه درک شود، مبارزه‌اتی دائمی است. رکود نیست بلکه حرکت است، رشد است و با هم کارکردن است. حتی اگر بین دو طرف هماهنگی یا تعارض، غم یا شادی وجود داشته باشد، این امر در برابر این حقیقیت اساسی ، که دو طرف در کانون هستی خود یکدیگر را درک می‌کنند و بدون گریختن از خود، احساس وصول و وحدت می‌کنند، در درجه دوم اهمیت قرار دارد. فقط یک چیز عشق را اثبات می‌کند: عمق ارتباط، سرزندگی و نشاط هر دو طرف، این میوه‌ای است که عشق با آن شناخته می‌شود."

 

این جمله کتاب هم بطور کلی معارض فرهنگ حاکم بر جامعه ماست!
صفحه 129:‌ "بعضی از مردم گرفتار این پندارند که عشق لزوما به معنی نبودن تصادم و تعارض در زندگی است. ... . آنان چنین استدلال می‌کنند که کشمکش‌های ایشان چیزی جز برخوردهای مخرب و زیان آور نیست و برای هیچ یک از دو طرف خیری ندارد. ... . اختلافات جزئی و سطحی غالبا دارای کیفیتی هستند که ظاهرا نیازی به حل و رفع ندارند. تعارضات و اختلافات واقعی دو شخص، که وسیله نهفتن چهره واقعی آنان یا قیاس به نفس نیستند، در عمق واقعیت درونی طرفین درک و تجربه می‌شوند و به خلاف تعارضات دیگر، مخرب و زیان آور محسوب نمی‌شوند. اینگونه اختلافات سرانجام از پرده بیرون می‌افتند و با نوعی مصفا کردن روابط دو طرف، بدان دانش و نیروی بیشتری می‌بخشند."
این جمله هم کلا اعتقادات منو زیر سئوال می‌بره (خدایا ببخشید، اما من فقط دعا کردن و چیز خواستن رو دوست دارم!)
صفحه 92: "انسان واقعا متدین، اگر پیرو اساس عقیده یکتا پرستی باشد، هرگز برای چیزی دعا نمی‌کند و از خدا انتظار چیزی ندارد. عشق او به خدا مانند مهر کودک به پدر یا مادرش نیست. او این فروتنی را بدست آورده است که به نقایص خود پی برد، تا آن درجه که می‌باید چیزی درباره خدا نمی‌داند."
این هم دلیل اینکه مردم ما (که خودم در راسشونم) با عشق و حال خاصی میشینن و سریال‌های ابگوشتی تلویزیون رو، مثل نرگس و اون سریال آخرین شب آرامش، با ولع نگاه می‌کنن.
صفحه 126: " مرد و زنی که در مناسباتشان قادر نبوده‌اند پرده جدائی را از میانه خود بردارند و به فراسوی آن نفوذ کنند، از دیدن عشق بدفرجام یا خوشفرجام زوجی که روی پرده (سینما) هنرنمایی می‌کنند، اشک می‌ریزند.
در آخر هم اینکه این آقای اریک فروم درسته که منو بعنوان یه موش آزمایشگاهی بررسی کرده و مشکلات من تو عشق رو کرده کتاب، ولی بعضی از تفکرات ناب من رو هم به اسم خودش زده و از اون جمله میشه از پایینی نام برد.
صفحه 128: "برای گریز از مشکلات زندگی خود به مشکل داشتن فرزند پناه می‌برند. هنگامی که انسان احساس می‌کند قادر نبوده است که مفهومی برای زندگی خودش بسازد، سعی می‌کند این خلاء را با بچه‌دار شدن پرکند."
در مجموع چون من کتاب از این دست اصلا نخوندم، پس نمی‌تونم توصیه کنم که اینو بخونید یا نه، ولی من کلی کیف کردم و از نقد خودم لذت بردم. پس از اینجا از دوست عزیزی که این کتاب رو به من داد تا حال منو بگیره، تشکرات قلبی و روحی می‌کنم!
کتابی که من خوندم: "هنر عشق ورزیدن، اثر اریک فروم، ترجمه پوری سلطانی، انتشارات مروارید، چاپ 23، 1384.

نوشته شده در تاريخ 22 شهريور 1390برچسب:, توسط |

باید فراموشت کنم / چندیست تمرین می کنم / من می توانم ! می شود ! /

آرام تلقین می کنم /حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....

تا بعد، بهتر می شود .... / فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم
...
/من می پذیرم رفته ای / و بر نمی گردی همین !

/ خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم

/ کم کم ز یادم می روی / این روزگار و رسم اوست !

/ این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

قطره؛ دلش دریا می خواست

خیلی وقت بود كه به خدا خواسته اش رو گفته بود

هر بار خدا می گفت : از قطره تا دریا راهیست طولانی، راهی از رنج و عشق و صبوری، هر قطره را لیاقت دریا نیست!

قطره عبور كرد و گذشت

قطره پشت سر گذاشت

قطره ایستاد و منجمد شد

قطره روان شد و راه افتاد

قطره از دست داد و به آسمان رفت


و قطره؛ هر بار چیری از رنج و عشق و صبوری آموخت


تا روزی كه خدا به او گفت : امروز روز توست، روز دریا شدن!

خدا قطره را به دریا رساند

قطره طعم دریا را چشید

طعم دریا شدن را


اما؛ روزی دیگر قطره به خدا گفت: از دریا بزرگ تر هم هست؟

خدا گفت : هست!

قطره گفت : پس من آن را می خواهم

بزرگ ترین را، و بی نهایت را !


پس خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت : اینجا بی نهایت است!

و آدم عاشق بود، دنبال كلمه ای می گشت تا عشق را درون آن بریزد

اما هیچ كلمه ای توان سنگینی عشق را نداشت

آدم همه ی عشقش را درون یك قطره ریخت

قطره از قلب عاشق عبور كرد!

و وقتی كه قطره از چشم عاشق چكید. خدا گفت :

حالا تو بی نهایتی، زیرا كه عكس من در اشــك عــاشق است!

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net كلیك كنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net كلیك كنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net كلیك كنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net كلیك كنید

 

سلاممممممممممممممممممممم

به دوستای خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه ببخشید که تو این مدت نتونستم بهتون سر بزنم

اگه راستشو بخواین اومدم ازتون خداحافظی کنم ممکنه واسه چند ماه نتونم آپ کنم یا بهتون سر بزنم امیدوارم که از دست من ناراحت نشده باشین.البته شاید........

هر وقت که بتونم بهتون سر میزنم،راستشو بخواین از این که از این به بعد کمتر میتونم بهتون سر بزنم خیلی ناراحتم،از این که تو این مدت باعث ناراحتی تون شدم ار همتون عذر میخوام.

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد
لحظه ی ویرانیم را حس نکرد
در تمام لحظه هایم هیچ کس وسعت صدایم را حس نکرد
آن که سامان غزلهایم از اوست
بی سرو سامانیم را حس نکرد
هیچ کس حس نکرد درد دل من چیست
عاشقانه زیستن,عاشقانه دل کندنم حس نکرد
ما دوست داریم دوستان باوفا را
هیچ کس معنی حرفهایم را حس نکرد

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

به جایی می روم اما نمی دانم کجا، این گونه آواره
نمی دانم، ولی شاید برای من به این زودی شقایق ها نمی خندند
و هد هد بر نمی گردد

پرستو ها! شما بیهوده می خوانید
تلاش و جستجو تان را رواق خانه پاسخ نیست
خدارا دست بردارید ازین دیوار و سقف و پشت و پهلو ها
!خدا حافظ گل لاله – خدا حافظ پرستو ها
ء
زمین سخت آسمان دور و هوا تا عرش باروتی
نه زمزم بهر ما پاک است و نه گنگا به هندو ها
!خدا حافظ گل لاله – خدا حافظ پرستو ها..

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 
 
 

 

عکس های عاشقانه Www.Pix98.CoM

1.هر وقت که برای همسرتان کارت پستال می فرستید ، روی پاکت آن تمبر عاشقانه ای بزنید

2.با ارزش ترین هدیه ممکن را برایش تهیه کنید

3.بهترین جمله ای که معشوقتان برایتان نوشته است را قاب کنید و به دیوار اتاقتان بکوبید

4.وقتی همسرتان در خانه مشغول خانه تکانی است ، ناهار آنروز را از رستوران تهیه و برایش به منزل ببرید

5.در طول سال برای هم نقشه های عاشقانه ای بکشید

6.تمام نامه های معشوقتان را با بوسه ، لاک و مهر کنید

7.کمد لباسهایش را با اشعار و جملات عاشقانه تزئین نمائید

8.ترانه ای که مضمون آن ، معنای نوع ارتباط شما را بیان می کند

9.یک عکس نامزدتان را درون کیفتان بگذارید و با غرور آنرا به اقوام و خانواده تان نشان دهید

10.درون تقویم همسرتان روز تولد خودتان و تمامی سالگردها را علامت گذاری نمائید

11.تمام اوقات فراغت آخر هفته را با هم سر ببرید

12.برای برخورداری از زندگی عاشقانه فیلمهای بسیار عاشقانه نگاه کنید

13.به هنگام صرف صبحانه بجای اینکه ساکت باشید یا روزنامه بخوانید ، با هم گپ بزنید

14.دفترچه ای برای نوشتن خاطرات ملاقاتهایتان درست کنید و پس از پایان هر ملاقات علاوه بر خاطرات آن روز ، اندکی در مورد وقایع و احساسات خود درباره نامزدتان در آن صفحه بنویسید

15.در مسیر های مشخص با هم پیاده روی های طولانی بروید

16..در کنا ر هم نوشیدنی میل کنید

17.یک شعر عاشقانه کوتاه بر روی کیک تولدش بنویسید

18..برای احساسی تر کردن محیط زندگی ، اتاق خوابتان را با رنگ صورتی یا قرمز تیره رنگ آمیزی نمائید

19.این را به خاطر بسپارید که باید خانواده و دوستان همسرتان را دوست داشته باشید یا لااقل آنها را تحمل کنید

20.صبحها با یک بوسه به همسرتان صبح بخیر بگوئید

21.از باغهای گل برای عشقتان دسته های گل بچینید

22.از دوستانتان درباره روشها و روابط عاشقانه شان سؤالاتی بپرسید

23.همین امشب شامش را قاشق ، قاشق در دهانش بگذارید

24.پس از ازدواج نام شاعرانه ای برایش انتخاب کنید

25.هر وقت همسرتان به شما هدیه می دهد ، بلافاصله از آن استفاده کنید و همیشه هم آنرا به کار گیرید

26.تکیه کلام مشترکی با هم داشته باشید

27.وقتی به او کیف هدیه می دهید ، درون آنرا از اسکناس نو پُر کنید

28.وقتی با نامزدتان تماس تلفنی می گیرید ، بعنوان زمینه سخنتان ترانه مورد علاقه اش را پخش کنید

29.با اتفاق هم ورزش کنید

30.در کنار هم با دیدن منظره سقوط یک شهاب سنگی آرزو کنید !

31.دوران کودکی همدیگر را بازسازی نمائید و این نکته را باور کنید که از همان دوران کودکی بطور ناخودآگاه به یکدیگر عشق می ورزیدید و باز هم عشق را به هم عرضه دارید

32.روی آئینه میز توالت پیام عاشقانه کوتاهی بوسیله رژ لب برایش بنویسید .

33.هدایای مورد علاقه هم را به یکدیگر هدیه بدهید و در طول روز تمام احساسات عاشقانه تان را برایش ابراز دارید

34.پنج جمله ای که می توانید همیشه به عشقتان بگوئید عبارتند از : تو بهترین هستی ، همیشه دوستت خواهم داشت ، عالی ترین همسر دنیایی ، خیره کننده و جذابی هستی ، تو تنها عشق حقیقی من هستی

35.نیمه شبها را برای قدم زدن انتخاب کنید

36.نقاشی کوچکی که در آن احساساتتان را به تصویر کشیده اید ، برایش بکشید

37.به هنگام خواب موهابش را نوازش کنید

38.و قتی بیمار است ، هر چند سرما خوردگی ساده ای باشد ، حسابی از او پرستاری کنید

39.در یک غروب سرد ، ژاکتتان را روی شانه هایش بیاندازید

40.در یکی از شبهای گرم تابستان با همدیگر در ایوان منزلتان بخوابید.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

میخام به یکی بیگم خودش

میدونه کیه بگم با همه

نامهربونیهات بازم میگم

دوست دارم

 

از عشق:

 

یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش بود، ازش پرسید

چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"*دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان كنی... پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟


من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم


ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی


باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،

صدات گرم و خواستنیه،

همیشه بهم اهمیت میدی،

دوست داشتنی هستی،

با ملاحظه هستی،

بخاطر لبخندت،

دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت

پسر نامه ای رو كنارش گذاشت با این مضمون


عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم


اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه كه نه!!

پس من هنوز هم عاشقتم

نظره تو چیه؟

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

تا حالا شده عاشق بشین؟؟؟

 

 

 

 

میدونین عشق چه رنگیه؟؟؟

میدونین عشق چه مزه ای داره؟؟؟

میدونین عشق چه بویی داره؟؟؟

میدونین عاشق چه شکلیه؟؟؟

میدونین معشوق چه کار میکنه با قلب عاشق؟؟؟

مدونین قلب عاشق برای چی میزنه؟؟؟

میدونین قلب عاشق برای کی میزنه؟؟؟

میدونین ...؟؟؟

اگه جواب این همه سئوال رو میخواین! مطلب زیر رو بخونین...خیلی جالب و آموزنده است...

وقتی

یه روز دیدی خودت اینجایی و دلت یه جای دیگه … بدون كه كار از كار گذشته و تو عاشق شدی

طوری میشه كه قلبت فقط و فقط واسه عشق می تپه ، چقدر قشنگه عاشق بودن و مثل شمع سوختن

همه چی با یک نگاه شروع میشه

این نگاه مثل نگاهای دیگه نیست ، یه چیزی داره که اونای دیگه ندارن ...

محو زیبایی نگاهش میشی ، تا ابد تصویر نگاهش رو توی قلبت حبس می كنی ، نه اصلا می زاریش توی یه صندوق ، درش رو هم قفل می كنی تا كسی بهش دست نزنه.

حتی وقتی با عشقت روی یه سندلی می شینی و واسه ساعتهای متمادی باهاش حرفی نمی زنی ، وقتی ازش دور میشی احساس می كنی قشنگترین گفتگوی عمرت رو با كسی داری از دست میدی.

می بینی كار دل رو؟

شب می آی كه بخوابی مگه فكرش می زاره؟! خلاصه بعد یه جنگ و

جدال طولانی با خودت چشات رو رو هم می زاری ولی همش از خواب میپری ...

از چیزی میترسی ...

صبح كه از خواب بیدار میشی نه می تونی چیزی بخوری نه می تونی كاری انجام بدی ، فقط و فقط اونه كه توی فكر و ذهنت قدم می زنه

به خودت می گی ای بابا از درس و زندگی افتادم ! آخه من چمه ؟

راه می افتی تو كوچه و خیابون هر جا كه میری هرچی كه می بینی فقط اونه ، گویا كه همه چی از بین رفته و فقط اون مونده

طوری بهش عادت می كنی كه اگه فقط یه روز نبینیش دنیا به آخر میرسه

وقتی با اونی مثل اینكه تو آسمونا سیل می كنی وقتی بهت نگاه می كنه گویا همه دنیا رو بهت میدن

گرچه عشق نه حرفی می زنه و نه نگاهی می كنه !

آخه خاصیت عشق همینه آدم رو عاشق می كنه و بعد ولش می كنه به روی زمین خدا

وقتی باهاته همش سرش پائینه

تو دلت می گی تورو خدا فقط یه بار نیگام كن آخه دلم واسه اون چشای قشنگت یه ذره شده

دیگه از آن خودت نیستی

بدجوری بهش عادت كردی ! مگه نه ؟ یه روزی بهت میگه كه می خواد ببینتت

سراز پا نمی شناسی حتی نمیدونی چی كار كنی ...

فقط دلت شور میزنه آخه شب قبل خواب اونو دیدی...

خواب دیدی که همش از دستت فرار میکنه ...

هیچوقت براش گل رز قرمز نگرفتی ...چون بهت گفته بود همش دروغه تو هم نخواستی فکر کنه تو دروغ میگی آخه از دروغ متنفره ...

وقتی اون رو می بینی با لبخند بهش میگی خیلی خوشحالی که امروز میبینیش ...

ولی اون ...

سرش رو بلند می كنه و تو چشات زل میزنه و بهت میگه

اومدم بهت بگم ، بهتره فراموشم كنی !

دنیا رو سرت خراب میشه

همه چی رو ازت می گیرن همه خوشبختیهای دنیا رو

بهش می گی من … من … من

از جاش بلند میشه و خیلی آروم دستت رو میبوسه میذاره رو قلبش و بهت میگه خیلی دوستت دارم وبرای همیشه تركت می كنه

دیگه قلبت نمی تپه دیگه خون تو رگات جاری نمیشه

یه هویی صدای شكستن چیزی می یاد

دلت می شكنه و تكه های شكستش روی زمین میریزه

دلت میخواد گریه کنی ولی یادت می افته بهش قول داده بودی که هیچوقت به خاطر اون گریه نمیکنی چون میگفت اگه یه قطره اشک از چشمای تو بیاد من خودم رو نمیبخشم ...

دلت میخواد بهش بگی چقدر بی رحمی که گریه رو ازم گرفتی ولی اصلا هیچ صدایی از گلوت در نمیاد

بهت میگه فهمیدی چی گفتم ؟با سرپاین بهش میگی آره!...

وقتی ازش میپرسی چرا؟؟؟میگه چون دوستت دارم!

انگشتری رو که تو دستته در میاری آخه خیلی اونو دوست داره بهش میگی مال تو ...

ازت میگیره ولی دوباره تو انگشتت میکنه ...میگه فقط تو دست تو قشنگه...

بعد دستت رو محکم فشار میده و تو چشمات نگاه میکنه و...

بعد اون روز دیگه دلت نمیخواد چشمات رو باز  كنی

آخه اگه بازشون كنی باید دنیای بدون اون رو ببینی

تو دنیای بدون اون رو می خوای چی كار ؟

و برای همیشه یه دل شكسته باقی می مونی

دل شكسته ای كه تنها چاره دردش تویی...

 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

 
 

این روزها خیلی دلم تنگ می شود...
دلم برای گریه های بی دلیل تنگ می شود.
دلم برای خنده های از ته دل تنگ می شود.
دلم برای همه بچه های خوب دنیا تنگ می شود.
دلم برای همه آدم های پاک و بی ریا تنگ می شود.
دلم برای همه مادربزرگ های پیر و مهربان تنگ می شود.
دلم برای همه لحظه های دلتنگی ام تنگ می شود.
دلم برای کودکانه ترین لحظه های شاد زندگی ام تنگ می شود.
دلم برای همه لحظه های بارانی سکوت و دعا تنگ می شود.
دلم برای همه چیزهای خوب خدا تنگ می شود.
این روزها خیلی دلم برای خدا تنگ می شود..

نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه

عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه عکسهای عاشقانه
عکسهای عاشقانه    
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |


دوستای عزیز این بار در باره آوازی شنیدنی عاشقانه باید فکر گنیم......



جملات عاشقانه را در کدام گوش بگوئیم؟
محققان کشف کرده اند اگر حرف های عاشقانه تان را با نزدیک شدن به این گوش بگویید،تاثیر بیشتری دارد،گوش چپ یا راست؟


 
دانشمندان کشف کردند گوش چپ که اطلاعات خود را به نیمکره راست مغز ارسال می‌کند گوش "عشق" است و بنابراین عبارات احساسی را برای درک بهتر باید در این گوش نجوا کرد.
بخش چپ مغز منطق،توجه به جزئیات،زبان، علم و استراتژیها را نشان می‌دهد و طرف راست تصورات،اشراق و سیر و سلوک،دید همزمان،تخیلات و احساسات را حاکمیت می‌کند
.هر یک از این بخشهای مغز قسمت مخالف بدن را کنترل می‌کنند.بنابراین منطقی است که تصور شود یک جمله احساسی اگر مستقیما از طرف چپ بدن ارسال شود سریعتر به مراکز احساسی می‌رسند.
به طور طبیعی چشم راست با ذکاوت بیشتری می‌تواند رنگها را درک کند این درحالی است که بهتر است مادران گونه چپ کودک را ببوسند و یا با دست چپ کودک را در آغوش بگیرند.
در حقیقت دانشمندان انگلیسی در تحقیقات خود نشان دادند که 85 درصد از زنان چپ دست یا راست دست کودک خود را با دست چپ در آغوش می‌گیرند.
به این ترتیب واکنش‌های فیزیکی و احساسی کودک مستقیما به طرف راست مغز مادر می‌رسند.به تازگی گروهی از محققان با آزمایش هزاران نفر مشاهده کردند که گوش چپ در این افراد "گوش عشق" است. به طوری که 69 درصد از موارد خاطر نشان کردند تمام عبارات شیرین و عاطفی را هنگامی‌که از راه گوش چپ می‌شنوند بهتر درک می‌کنند و تنها 56 درصد از موارد اگر این عبارات را با گوش راست بشوند می‌توانند عمق آنها را درک کنند. 
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

غرور

سال ها پیش از این به من گفتی

که ((مرا هیچ دوست میداری؟))

گونه ام گرم شد ز سرخی شرم

شاد و سر مست گفتمت ((آری))


باز دیروز جهد میکردی

که ز عهد قدیم یاد آرم

سرد و بی اعتنا ترا گفتم

که دگر ((دوستت نمی دارم!))


ذره های تنم فغان کردند

که خدا را، دروغ می گوید

جز تو نامی ز کس نمی آرد

جز تو کامی ز کس نمی جوید


تا گلویم رسید فریادی

کاین سخن در شمار باور نیست

جز تو، دانند عالمی، که مرا ؛

در دل و جان هوای دیگر نیست


لیک آرام ماندم و خاموش

ناله ها را شکسته در دل تنگ

تا طپش های دل نهان ماند؛

سینه ی خسته را فشرده به چنگ


در نگاهم شکفته بود این راز

که ((دلم کی ز مهر، خالی بود؟))

لیک تا پوشم از تو، دیده ی من؛

بر گل رنگ رنگ قالی بود


دوستت دارم و نمی گویم.

تا غرورم کشد به بیماری!

زانکه می دانم این حقیقت را

که دگر دوستم..... نمی داری....

نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

http://dll.p30top.com/reza/piks/2011/1/golvaje.jpg

سازنده ترین کلمه گذشت است
آن را تمرین کن

پرمعنی ترین کلمه ما است
آن را به کار بر

عمیق ترین کلمه عشق است
به آن ارج بده

بی رحم ترین کلمه تنفر است
با آن بازی نکن

خودخواهانه ترین کلمه من است
از آن حذر کن

ناپایدارترین کلمه خشم است
آن را فرو بر

بازدارنده ترین کلمه ترس است
با آن مقابله کن

با نشاط ترین کلمه کار است
به آن بپرداز

پوچ ترین کلمه طمع است
آن را بکش

سازنده ترین کلمه صبر است
برای داشتنش دعا کن

روشن ترین کلمه امید است
به آن امیدوار باش

ضعیف ترین کلمه حسرت است
حسرت کش نباش

تواناترین کلمه دانش است
آن را فرا گیر

محکم ترین کلمه پشتکار است
آن را داشته باش

سمی ترین کلمه شانس است
به امید آن نباش

لطیف ترین کلمه لبخند است
آن را حفظ کن

ضروری ترین کلمه تفاهم است
آن را ایجاد کن

سالم ترین کلمه سلامتی است
به آن اهمیت بده

اصلی ترین کلمه اعتماد است
به آن اعتماد کن

دوستانه ترین کلمه رفاقت است
از آن سو استفاده نکن

زیباترین کلمه راستی است
با آن روراست باش

زشت ترین کلمه تمسخر است
دوست داری با تو چنین شود؟!

موقر ترین کلمه احترام است
برایش ارزش قائل شو

آرامترین کلمه آرامش است
آرامش را دریاب

عاقلانه ترین کلمه احتیاط است
حواست را جمع کن

دست و پا گیر ترین کلمه محدودیت است
اجازه نده مانع پیشرفتت شود

سخت ترین کلمه غیر ممکن است
غیر ممکن وجود ندارد

مخرب ترین کلمه شتابزدگی است
مواظب پل های پشت سرت باش

تاریک ترین کلمه نادانی است
آن را با نور علم روشن کن

کشنده ترین کلمه اضطراب است
آن را نادیده بگیر

صبور ترین کلمه انتظار است
منتظرش بمان

با ارزش ترین کلمه بخشش است

برای بخشش هیچوقت دیر نیست
قشنگ ترین کلمه خوشرویی است
راز زیبایی در آن نهفته است

رسا ترین کلمه وفاداری است
بدان که جمع همیشه بهتر از یک فرد بودن است
محرک ترین کلمه هدفمندی است
زندگی بدون آن پوچ است

و

هدفمند ترین کلمه موفقیت است
پس پیش به سوی موفقیت.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

سلام به دوستای خوبی خودم امیدوارم حالتون خوب باشه امروز براتون یک داستان عاشقونه گذاشتم که فکر کنم بعضی از شماها اونو شنیده باشین امیدوارم خوشتون بیاد.

 

روزی مرد جوانی وسط شهری ایستاده بود و ادعا می کرد که زیباترین قلب را در تمام آن منطقه دارد. جمعیت زیادی جمع شدند. قلب او کاملاً سالم بود و هیچ خدشه ای بر آن وارد نشده بود. پس همه تصدیق کردند که قلب او به راستی زیباترین قلبی است که تاکنون دیده اند. مرد جوان، در کمال افتخار، با صدایی بلندتر به تعریف از قلب خود پرداخت. ناگهان پیرمردی جلو جمعیت آمد و گفت:اما قلب تو به زیبایی قلب من نیست؟ مرد جوان و بقیه جمعیت به قلب پیرمرد نگاه کردند. قلب او با قدرت تمام می تپید، اما پر از زخم بود. قسمتهایی از قلب او برداشته شده و تکه هایی جایگزین آنها شده بود؛ اما آنها به درستی جاهای خالی را پر نکرده بودند و گوشه هایی دندانه دندانه در قلب او دیده می شد. در بعضی نقاط شیارهای عمیقی وجودداشت که هیچ تکه ای آنها را پر نکرده بود. مردم با نگاهی خیره به او می نگریستند و با خود فکر می کردند که این پیرمرد چطور ادعا می کند که قلب زیباتری دارد. مرد جوان به قلب پیرمرد اشاره کرد و خندید و گفت:?تو حتماً شوخی می کنی....قلبت را با قلب من مقایسه کن. قلب تو، تنها مشتی زخم و خراش و بریدگی است.؟ پیرمرد گفت:?درست است، قلب تو سالم به نظر می رسد، اما من هرگز قلبم را با قلب تو عوض نمی کنم. می دانی، هر زخمی نشانگر انسانی است که من عشقم را به او داده ام؛ من بخشی از قلبم را جدا کرده ام و به او بخشیده ام. گاهی او هم بخشی از قلب خود را به من داده است که به جای آن تکه بخشیده شده قرار داده ام. اما چون این دو عین هم نبوده اند، گوشه هایی دندانه دندانه در قلبم دارم که برایم عزیزند، چرا که یادآور عشق میان دو انسان هستند. بعضی وقتها بخشی از قلبم را به کسانی بخشیده ام. اما آنها چیزی از قلب خود به من نداده اند. اینها همین شیارهای عمیق هستند. گرچه دردآورند، اما یادآور عشقی هستند که داشته ام. امیدوارم که آنها هم روزی بازگردند و این شیارها عمیق را با قطعه ای که من در انتظارش بوده ام، پر کنند. پس حالا می بینی که زیبایی واقعی چیست؟؟ مرد جوان بی هیچ سخنی ایستاد. در حالی که اشک از گونه هایش سرازیر می شد به سمت پیرمرد رفت. از قلب جوان و سالم خود قطعه ای بیرون آورد و با دستهای لرزان به پیرمرد تقدیم کرد. پیرمرد آن را گرفت و در قلبش جای داد و بخشی از قلب پیر و زخمی خود را به جای قلب مرد جوان گذاشت. مرد جوان به قلبش نگاه کرد؛ دیگر سالم نبود، اما از همیشه زیباتر بود. زیرا که عشق، از قلب پیرمرد به قلب او نفوذ کرده بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

پرسید که چرا دیر کرده است ؟ نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است ؟

 

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است تنها دقایقی چند تاخیر کرده است گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید موعد قرار تغییر کرده است...

خندید به سادگیم آینه و گفت احساس پاک تورا زنجیر کرده است! گفتم ار عشق من چنین سخن مگوی گفت : خوابی سالها دیر کرده است...

در ایینه به خود نگاه میکنم آه عشق او عجیب مرا پیر کرده است راست گفت آیینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است .

می خواستم زندگی كنم در را بستند،می خواستم ستایش كنم گفتند خطر ناك است،می خواستم عاشق شوم گفتند گناه است،می خواستم گریه كنم ،گفتند بهانه است،می خواستم بخندم گفتند دیوانه است،به راستی سخن گفتم گفتند بیهوده است پس فریاد كشیدم..........زندگی را نگه دارید می خواهم پیاده شوم .

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

دروغ مثل برف است که هر چه آنرا بغلتانند بزرگتر می شود

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید. پرتوهای خورشید تا متمرکز نشوند نمی سوزانند

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

چيزي که زن دارد و مرد را تسخير مي کند ، مهرباني اوست ، نه سيماي زيبايش

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

بيهوده متاز که مقصد خاک است

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

هرگاه در اوج قدرت بودی به حباب فکر کن

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

از زندگي لذت ببر چون آخر جاده زندگي يه تابلو هست كه روش نوشته دور زدن ممنوع

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

زندگي صحنه ي يکتاي هنرمندي ماست، هر کسي نغمه ي خود خواند و از صحنه رود، صحنه پيوسته به جاست، خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

آسمان می بارد, گل می میرد, تو نه آسمان باش نه گل, زمین باش تا آسمان بر تو ببارد و گل در تو بروید

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

بارون نباش كه با التماس خودت رو به شيشه بكوبي ... ابر باش كه همه منت باريدن تو رو بكشن

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

محبت مثل يک سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخواي درش بياري بايد اونو بشکنی

---------------------------- پیامك های پند آموز . اس ام اس . پیام های مفید ----------------------------

 

 

خدايا من اگر بد کنم تورا بنده ديگر بسيار است تو اگر با من مدارا نکني مرا خدايي ديگر کجاست؟؟؟؟

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان عالم

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

در اخرين لحظه ديدار به چشمانت نگاه كردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو يا بي تو بهاريست

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

شايد آن روز كه سهراب نوشت : تا شقايق هست زندگي بايد كرد خبري از دل پر درد گل ياس نداشت بايد اينجور نوشت هر گلي هم باشي چه شقايق چه گل پيچك و ياس زندگي اجبارست

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

خيال ميکردم عشق عروسکي است که ميتوان با آن بازي کرد ولي افسوس اکنون که معني عشق را درک کرده ام فهميده ام که خود عروسکي هستم بازيچه دست سرنوشت

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

خيلي سخته که توي پايیز با غريبي آشنا شي، اما وقتي که بهار شد يه جورايي ازش جدا شی

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

گرچه سكوت بلندترين فرياد عالم است ولي گوشم ديگر طاقت فريادهاي تو را ندارد كمي با من حرف بزن

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

اشك ها اسكي سواراني ماهرند كه از زير چشم ها شروع به حركت مي كنند و از گونه ها با مهارت مي پرند و در كنار لب ها از خط پايان مي گذرند

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

خداوندا چرا دل آفريدي ؟ چرا اين دل را عاشق آفريدي ؟ اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سيماي زيبا آفريدي ؟

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

وقتي دهکده اي آتش مي گيرد همه دودش را مي بينند اما وقتي قلبي آتش مي گيرد کسي شعله اش را نمي بيند

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

وقتي كبوتري شروع به معاشرت با كلاغها ميكند پرهايش سفيد ميماند، ولي قلبش سياه می شود

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

روي ديوار مقابل پنجره‌ات قلبي كشيدم زيبا، تا ارزش عشق هميشه در خاطرت باشد، امروز تو راديدم كه روي قلبم مي‌نوشتی: زباله‌هايتان را در اين محل نگذارید

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

اين روزها انگار باد به گوش آدمها مى رساند ، که چقدر تنهايم ؛ عجيب است همه مى خواهند دوستان خلوتشان را ، با من قسمت کنند ! حتما چشمهايم هر صبح ، به راحتى باران ديشب را ، لو مى دهد

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

چه ساده با گريستن خويش زنده مي شويم و چه ساده در ميان گريستن مي ميريم و در فاصله ي اين دو به سادگي چه معمايي مي سازيم به نام زندگي

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

دوست داشتن کسي که لايق دوست داشتن نيست اسراف محبت است

---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ----------------------------

 

 

چشمامو وقف تــو کردم، دل به خلوت تــــو بستم ، هم ترانه پس كجايي؟! من كه مردم از جدايـی، دل شكسته و غــريبم، جون ميدم اگـــه نيايی

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

نه دل در دست محبوبي گرفتار، نه سردرکوچه باغي برسردار، از اين بيهوده گرديدن چه حاصل؟، پياده مي شوم، دنيا نگهدار

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

شايد آن روز كه سهراب نوشت : تا شقايق هست زندگي بايد كرد، خبري از دل پر درد گل ياس نداشت، بايد اينجور نوشت، هر گلي هم باشي، چه شقايق چه گل پيچك و ياس، زندگی اجبارست

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

من در این کلبه خوشم، تو در ان اوج که هستی خوش باش، من به عشق تو خوشم، تو به عشق هر که هستی خوش باش

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

ای كه از درد دلم با خبری ، قرص دل درد مرا كی می خری؟

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

روزگاري مردم دنيا دلشان درد نداشت، هر كسی غصه اينكه چه مي كرد نداشت، چشم سادگی از لطف زمين مي جوشيد، خودمانيم زمين اين همه نا مرد نداشت

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

کلاس عشق ما دفتر ندارد، شراب عاشقی ساغر ندارد، بدو گفتم که مجنون تو هستم، هنوز آن بی وفا باور ندارد

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

ای غم ، تو که هستی از کجا می آيی؟

هر دم به هوای دل ما می آيی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آي
ی

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

تصوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلی از جنس نیلوفر كشيدم، تو گم شدی در جاده های ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

باز در کلبه ی عشق، عکس تو مرا ابری کرد، عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

شيشه ها شکستنيست، زندگی گذشتنيست، اين فقط محبت است، که هميشه ماندنيست

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلم ، میتوان گفت که من چلچله لال توام، مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

راز دل با كس نگفتم چون ندارم محرمی ، هر كه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم ، راز دل با آب گفتم تا نگويد با كسی ، عاقبت ورد زبان ماهی دريا شدم

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم ، من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم

---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------

 

 

فرياد من از داغ توست ، بيهوده خاموشم مکن ، حالا که يادت ميکنم ، ديگر فراموشم مکن ، همرنگ دريا کن مرا ، يکبار معنا کن مرا

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

نه دل در دست محبوبي گرفتار، نه سردرکوچه باغي برسردار
از اين بيهوده گرديدن چه حاصل ؟؟ پياده مي شوم، دنيا نگهدار

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

توي اردو گاه قلبتء منم يه اسير جنگيء تو منو شکنجه ميديءتوي اين قلعه ي سنگی

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

اي كه از درد دلم با خبري / قرص دل درد مرا كي مي خري؟

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

موقعي که داري واسه بدست آوردن کسي ميدوي آروم بدو چون شايد يکي هم داره واسه بدست آوردن تو ميدوه

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

صوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلي از جنس مريم ها كشيدم، تو گم شدي در جاده هاي ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

باز در کلبه ی عشق، عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

در اخرين لحظه ديدار به چشمانت نگاه كردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو يا بي تو بهاريست

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

مثل شقايق زندگى كن:كوتاه اما زيبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمير:دردناك اما...عاشق

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

بهترينم اگر دل سپردن به تو يک خطاست به تکرار باران خطا ميکنم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

می نويسم (( د ي د ار )) تو اگر بي من و دلتنگ مني ... يك به يك فاصله ها را بردار

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

ما غم زده ي شهر خرابيم گر مئ نخوريم خانه خرابيم ما ز کس و کسي کينه نداريم يک شهر پر از دشمن و يک دوست مثل تو داريم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

گرچه سكوت بلندترين فرياد عالم است ولي گوشم ديگر طاقت فريادهاي تو را ندارد عزیز دلم كمي با من حرف بزن

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببيننت و حسوديشون بشه که...... ماهشون مال منه

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

 

محبت مثل يک سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخواي درش بياري بايد اونو بشکنی

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

  با خشم همه کار میتوان انجام داد...

 

با خشم همه کار میتوان انجام داد...

حتی میتوان خندید...

اما نمی توان نوشت...

زیرا نوشتن سهم کسی ست که دوسش داری...

((مرد غریب))

 

 

جرم من چیست بگو؟

 

صبر کن

زود نرو

اینجا یک نفر دلتنگ است

و سوالی دارد

بخدا هیچ کسی حرف دلش را نمی داند چیست ..!

 

 

او سوالی دارد

و فقط می پرسد

این چه رسمی ست که باید شعر گفت؟

اشک ریخت

ناز کشید

تحقیر شد؟

صبر کردن چقدر می ارزد؟

مگر امشب خدا خوابیده...

که تو اینگونه به من میخندی؟

 

بخدا می ریزم

مثل یک کوهِ بلند

مثل یک شیشه ی قدی که به سنگ

میزند کودکِ بازیگوش..!

واگر دیر کنی...

مثل یک کاسه ی بی ارزش آب می ریزم..!

اینجا یک نفر دلتنگ است

و سوالی دارد

که چرا

قصه ی عشق در شهر شما

به هوسرانی یک مردِ غریب حساس است؟

گونه ها

خنده ها

خاطراتت همه شیرین...

و درد...

حاصلِ دست درازی به کدامین گیاه است؟ بگو

 

 

جرم من چیست ؟

 

 

بگو؟

 

 

 

((مطمئنم به اندازه دردهای من...

تو نمی خندی))

این نوشته رو تو یكی از وب ها خونده بودم بخاط همین گفتم براتون بذارم امیدوارم خوشتون اومده باشه

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

چاگه توجه کنه فکر میکنی دوستت داره

اگه دعوا کنه فکر میکنی ناز میکنه

اگه سکوت کنه منتظرش میمونی...

عجب دنیائی داره این عشق لعنتی...

 

 

((دنیای عاشقی))

 

بارفتنش منم شروع کردم به نوشتن دلتنگی هام...

 

بعداز مدتی متوجه شدم سپپیده ای دیگری در تنهائی های من متولد شده...

هرشب که میخواستم بنویسم اونم می اومد...

و یه مقدار دورتر از من قدم میزد.!

 

در تمام این سالها دوبار باهام صحبت کرد...

یکبار نوروز سال۱۳۸۹و...

یکبار دیشب زمانی که با مشت کوبیدم روی دفترم و قسم خوردم دیگه ننویسم.!

 

سپیده رویاهای من خیلی زیباست ..

با قد کشیده و چهره ی معصومش بهم نزدیک شد...

یه دامن کوتاه مشکی با گلدوزیهای شمعدانی اونو جذابترش کرده بود...

 

گفت: دنیای عاشقی بدلیل وسیع بودنش تعریف مشخصی نداره...

و لحظه های عاشقی قابل پیش بینی نیست.!

بخاطر همین خیلی ها مرد میدون نبودند...

و درعالم عاطفه ها دلشونو به تعاریف دم دستی خوش کردند...

در حالیکه که دنیای عاشقی دنیای جسارت و استقامته...

انسانهای بُزدلی که مرد استقامت نبودند ...

وتمام دنیای عاشقی خودشونو در واژه های به اصطلاح جذاب بخاک سپردند.!

یکی دوست داشتن رو برتر از عشق تعریف میکنه...

یکی بخاطر طرف مقابلش کوتاه میاد...

یکی دیگه اعتقاد داره...

بخاطر تلخ نشدن همین خاطرات مثلا شیرین از عشق گذشته...

و هزارن بهونه ی جورواجور دیگه.!

 

ازش پرسیدم: مگه دوست داشتن شکل منطقی عشق نیست؟

اومد کنارم نشست و گفت:

عشق مثل یه خودروی قدرتمند میمونه...

که دارای هزاران اجزاء مختلفه ودوست داشتن یکی از ابزارهای عشقه ...

خیلی بچه گانه ست که تمام خودرو رو در یکی از اجزای اون خلاصه کنی.!

 

دوست داشتن یک امر عادی و کاملا شخصیه...

در حالیکه عشق وقتی از تعلق خاطر دونفر ایجاد میشه...

تمام فضای پیرامونی رو درگیر خودش میکنه...

و عطرافشانی این انرژی آزاد شده رسم ماندگار اهل دل میشه.!

 

بهش گفتم: آخه تا کجا؟

سرشو گذاشت رو شونه هام و ادامه داد:

اگه حدو اندازه عشق مشخص بود که هزاران سال پیش همه چیز تموم میشد...

 

و چیزی به من و تو نمیرسید.!

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

پرسید که چرا دیر کرده است ؟ نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است ؟

 

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است تنها دقایقی چند تاخیر کرده است گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید موعد قرار تغییر کرده است...

خندید به سادگیم آینه و گفت احساس پاک تورا زنجیر کرده است! گفتم ار عشق من چنین سخن مگوی گفت : خوابی سالها دیر کرده است...

در ایینه به خود نگاه میکنم آه عشق او عجیب مرا پیر کرده است راست گفت آیینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط ضـا مــن حـــسین ( همراز ) و مـــژده (دورندیش) |

 

دل من تنها بود
دل من هرزه نبود
دل من عادت داشت
که بماند یک جا
به کجا؟
معلوم است
به در خانه ی تو
دل من عادت داشت
که بماند آن جا
پشت یک پرده تور
که تو هرروز آن را
به کناری بزنی
دل من ساکن دیوارو دری
که تو هرروز از آن می گذری
دل من ساکن دستان تو بود
دل من گوشه یک باغچه بود
که تو هرروز به آن می نگری
دل من رادیدی؟
ساکن کفش تو بود
یادت هست؟

.: Weblog Themes By LoxBlog :.